René Arnoux
Koko nimi | René Alexandre Arnoux
|
---|
Kansallisuus | Ranska
|
---|
Syntynyt | 4.7.1948
|
---|
Kaudet
Kausi | Auto | R. | Sija | Kisat | Voitot | Palk. | Paalut | Eturivit | Nop. | Joht.
|
---|
1978 | Martini-Ford | G | – | 4 | – | – | – | – | – | –
|
1978 | Surtees-Ford | G | – | 2 | – | – | – | – | – | –
|
1978 | Yhteensä | – | 6 | – | – | – | – | – | –
|
1979 | Renault | M | 8. | 14 | – | 3 | 2 | 4 | 2 | 11
|
1980 | Renault | M | 6. | 14 | 2 | 3 | 3 | 6 | 4 | 54
|
1981 | Renault | M | 9. | 14 | – | 1 | 4 | 6 | 1 | 56
|
1982 | Renault | M | 6. | 16 | 2 | 4 | 5 | 9 | 1 | 204
|
1983 | Ferrari | G | 3. | 15 | 3 | 7 | 4 | 8 | 2 | 178
|
1984 | Ferrari | G | 6. | 16 | – | 4 | – | 1 | 2 | –
|
1985 | Ferrari | G | 18. | 1 | – | – | – | – | – | –
|
1986 | Ligier-Renault | P | 10. | 16 | – | – | – | – | – | 4
|
1987 | Ligier-Megatron | G | 20. | 15 | – | – | – | – | – | –
|
1988 | Ligier-Judd | G | – | 14 | – | – | – | – | – | –
|
1989 | Ligier-Ford | G | 24. | 9 | – | – | – | – | – | –
|
12 kautta | 150 | 7 | 22 | 18 | 34 | 12 | 507
|
R. = renkaat, palk. = palkintosijat, nop. = nopeimmat kierrokset, joht. = johtokierrokset; G = Goodyear, M = Michelin, P = Pirelli
Autot
Auto | Kaudet | Kisat | Voitot | Palk. | Paalut | Eturivit | Nop. | Joht.
|
---|
Martini | 1978 | 4 | – | – | – | – | – | –
|
Surtees | 1978 | 2 | – | – | – | – | – | –
|
Renault | 1979–1982 | 58 | 4 | 11 | 14 | 25 | 8 | 325
|
Ferrari | 1983–1985 | 32 | 3 | 11 | 4 | 9 | 4 | 178
|
Ligier | 1986–1989 | 54 | – | – | – | – | – | 4
|
Moottorit
Moottori | Kaudet | Kisat | Voitot | Palk. | Paalut | Eturivit | Nop. | Joht.
|
---|
Ford | 1978, 1989 | 15 | – | – | – | – | – | –
|
Renault | 1979–1982, 1986 | 74 | 4 | 11 | 14 | 25 | 8 | 329
|
Ferrari | 1983–1985 | 32 | 3 | 11 | 4 | 9 | 4 | 178
|
Megatron | 1987 | 15 | – | – | – | – | – | –
|
Judd | 1988 | 14 | – | – | – | – | – | –
|
Tallikaverit
(oikeammin saman valmistajan autolla ajaneet)
Kisa kisalta
K ja ' = keskeytys, – = ei osallistunut, L = ei luokiteltu, x = karsiutuminen, paalupaikka, nopein kierros
Sijoitukset
Sija | Aika-ajo | Kisa
|
---|
1. | 18 | 7
|
2. | 16 | 9
|
3. | 6 | 6
|
4. | 7 | 7
|
5. | 8 | 8
|
6. | 9 | 5
|
7. | 3 | 5
|
8. | 6 | 2
|
9. | 1 | 11
|
10. | 6 | 8
|
11. | 4 | 3
|
12. | 3 | 1
|
13. | 6 | 3
|
14. | 2 | 2
|
15. | 6 | 1
|
16. | 5 | 1
|
17. | 6 | 2
|
18. | 6 | 1
|
19. | 5 | –
|
20. | 7 | –
|
21. | 3 | –
|
22. | 2 | –
|
23. | 8 | –
|
24. | 1 | –
|
25. | 3 | –
|
26. | 4 | –
|
27. | 6 | –
|
28. | 2 | –
|
29. | 2 | –
|
Hylkäykset | –
|
Keskeytykset | 71
|
Karsiutumiset | 13
|
Peräkkäiset
Voitot
Kisa | Kausi | Osakilpailu | Rata | Auto | R. | Aika | Nopeus | Ero
|
---|
22 | 1980 | Brasilian GP | Interlagos | Renault | M | 1.40.01,33 | 188,91 km/t | 21,86
|
23 | 1980 | Etelä-Afrikan GP | Kyalami | Renault | M | 1.36.52,54 | 198,26 km/t | 34,07
|
59 | 1982 | Ranskan GP | Paul Ricard | Renault | M | 1.33.33,217 | 201,215 km/t | 17,308
|
63 | 1982 | Italian GP | Monza | Renault | M | 1.22.25,734 | 219,534 km/t | 14,064
|
72 | 1983 | Kanadan GP | Montreal | Ferrari | G | 1.48.31,838 | 170,661 km/t | 42,029
|
74 | 1983 | Saksan GP | Hockenheim | Ferrari | G | 1.27.10,319 | 210,525 km/t | 1.10,652
|
76 | 1983 | Hollannin GP | Zandvoort | Ferrari | G | 1.38.41,950 | 186,107 km/t | 20,839
|
Paalupaikat
Kisa | Kausi | Osakilpailu | Rata | Auto | R. | Aika | Nopeus | Ero
|
---|
16 | 1979 | Itävallan GP | Österreichring | Renault | M | 1.34,07 | 227,39 km/t | 0,21
|
17 | 1979 | Hollannin GP | Zandvoort | Renault | M | 1.15,461 | 201,608 km/t | 0,185
|
30 | 1980 | Itävallan GP | Österreichring | Renault | M | 1.30,27 | 236,96 km/t | 1,21
|
31 | 1980 | Hollannin GP | Zandvoort | Renault | M | 1.17,44 | 197,66 km/t | 0,30
|
32 | 1980 | Italian GP | Imola | Renault | M | 1.33,988 | 191,513 km/t | 0,351
|
41 | 1981 | Ranskan GP | Dijon | Renault | M | 1.05,95 | 207,42 km/t | 0,41
|
42 | 1981 | Britannian GP | Silverstone | Renault | M | 1.11,000 | 239,222 km/t | 0,046
|
44 | 1981 | Itävallan GP | Österreichring | Renault | M | 1.32,018 | 232,467 km/t | 0,303
|
46 | 1981 | Italian GP | Monza | Renault | M | 1.33,457 | 223,418 km/t | 0,683
|
49 | 1982 | Etelä-Afrikan GP | Kyalami | Renault | M | 1.06,351 | 222,670 km/t | 0,274
|
52 | 1982 | San Marinon GP | Imola | Renault | M | 1.29,765 | 202,127 km/t | 0,484
|
54 | 1982 | Monacon GP | Monaco | Renault | M | 1.23,281 | 143,168 km/t | 0,510
|
57 | 1982 | Hollannin GP | Zandvoort | Renault | M | 1.14,233 | 206,204 km/t | 0,427
|
59 | 1982 | Ranskan GP | Paul Ricard | Renault | M | 1.34,406 | 221,553 km/t | 0,282
|
68 | 1983 | San Marinon GP | Imola | Ferrari | G | 1.31,238 | 198,864 km/t | 0,726
|
71 | 1983 | Yhdysvaltain GP | Detroit | Ferrari | G | 1.44,734 | 138,281 km/t | 0,199
|
72 | 1983 | Kanadan GP | Montreal | Ferrari | G | 1.28,729 | 178,926 km/t | 0,101
|
73 | 1983 | Britannian GP | Silverstone | Ferrari | G | 1.09,462 | 244,519 km/t | 0,642
|
Merkkipaalut
Merkkipaalu | Kisa | Osakilpailu | Rata | Kausi
|
---|
1. kilpailu | 1 | Belgian GP | Zolder | 1978
|
1. eturivi | 13 | Ranskan GP | Dijon | 1979
|
1. palkintosija | 13 | Ranskan GP | Dijon | 1979
|
1. nopein kierros | 13 | Ranskan GP | Dijon | 1979
|
1. paalupaikka | 16 | Itävallan GP | Österreichring | 1979
|
1. johtokierros | 18 | Italian GP | Monza | 1979
|
1. voitto | 22 | Brasilian GP | Interlagos | 1980
|
10. eturivi | 32 | Italian GP | Imola | 1980
|
10. paalupaikka | 49 | Etelä-Afrikan GP | Kyalami | 1982
|
50. kilpailu | 50 | Brasilian GP | Rio de Janeiro | 1982
|
20. eturivi | 54 | Monacon GP | Monaco | 1982
|
50. kilpailu Renault-autolla | 56 | Kanadan GP | Montreal | 1982
|
50. kilpailu Renault-moottorilla | 56 | Kanadan GP | Montreal | 1982
|
10. palkintosija | 60 | Saksan GP | Hockenheim | 1982
|
30. eturivi | 72 | Kanadan GP | Montreal | 1983
|
10. nopein kierros | 76 | Hollannin GP | Zandvoort | 1983
|
20. palkintosija | 83 | San Marinon GP | Imola | 1984
|
100. kilpailu | 100 | Monacon GP | Monaco | 1986
|
50. keskeytys | 113 | San Marinon GP | Imola | 1987
|
50. kilpailu Ligier-autolla | 146 | Saksan GP | Hockenheim | 1989
|
150. kilpailu | 150 | Australian GP | Adelaide | 1989
|